Antifraudă (din limba engleză "fraud" — frauda) — un sistem de recunoaștere a fraudei în timpul plăți on-line și serviciilor de e-banking.
În conformitate cu
Politica de combatere a fraudei,
Tickets.md încearcă să controleze mișcarea nijloacelor bănești primite și pentru a preveni orice fraude financiare. Cu toate acestea, nu putem influența deciziile sistemelor de plăți și tranzacția Dvs. poate fi considerată suspectă.
Principalele motive, când o tranzacție poate fi considerată de filtre antifraudă ca suspectă:
- Plata online nu este în țara în care a emis cardul bancar al plătitorului.
- Cardul se află în "lista neagră" a sistemelor antifraudă.
- Cardul este emis în țara în care anual se fixează un număr maxim de crime cu carduri bancare. Ca o regulă, unele țări din Asia, Africa și America Latină.
În plus, cardul poate a fi neacceptat pentru plata din alte motive. Citiți mai multe despre acest lucru în articolul:
de ce cardul bancar nu poate fi acceptat pentru plata.
Cum sistemul de antifrauda reacționează la cazurile suspecte:
- După introducerea datelor cardul va fi blocat automat;
- Sistemul de plată blochează încercările de plată fără explicație;
- Sistemul de plăți trimite titularului de card un email cu cerere de confirmare prin documente justificative că el este titularul cardului, declarat la plata;
- Sistemul de plată solicită plătitorului să treacă un test online simplu pentru a se asigura că într-adevăr este titularul cardului bancar.
Documente confirmative de posesie a cardului
În cazul în care cardul a creat suspiciuni în sistemul antifrauda, veți primi un e-mail care solicită documente justificative că acesta este într-adevăr cardul dvs.:
Stimate Client!
În scopul de a achiziționa cu succes un bilet, vă rugăm să confirmați legitimitatea utilizării cardului bancar.
Pentru a face acest lucru, trimiteți documentele justificative la e-mailul [email protected] în perioada valabilității rezervarii.
Documentele necesare pentru confirmarea plății de succes:
1. Сopia primei pagine a pașaportului/buletinului titularul de card;
2. Сopia părții din față a cardului cu care a avut loc plata.
Puteți ascunde cifrele cardului, cu excepția ultimelor 4 cifre, care trebue să fie în mod clar vizibile.
Experții tehnici vor analiza informația pentru prelucrarea ulterioară și emiterea biletelului. Toate datele de mai sus se distrug imediat după examinare.
Ne cerem scuze pentru incomoditățile create.Dacă va fi aprobat de sistemul de plata, tranzactia pentru achiziționare va fi finalizată cu succes și veți primi prin e-mail itinerariul cu numărul biletului electronic.
Dacă sistemul de plată va respinge dovezile sau nu veți trimite documente justificative pe durata valabilității rezervări, veți primi un e-mail de notificare, iar rezervarea va fi anulata, și locurile vor fi puse în vânzare liberă.
În acest caz,
vă recomandăm să creați rezervarea și să o achitați prin alte metode sau utilizând un alt card bancar.
Verificare on-line a dreptului de proprietate asupra cardului
În unele cazuri, după o încercare de a plăti comanda, puteți vedea mesajul:
Atenție! Cardul nu a trecut sistemul nostru antifraudă.
Trebuie să ne asigurăm că sunteți într-adevăr proprietarul acestui card.
Vi se va cere 2 modalități de a verifica dreptul de proprietate a cardului.Trebuie să alegeți numai o singură metoda.
Metoda 1Din motive de securitate, vom bloca pe cardul Dvs o sumă aleatoare echivalentă cu 0,7 - 1,2 USD.
Din lista apărută, selectați moneda în care suma aleatoare va fi blocată și faceți clic pe „Block“.
Aflați ce sumă a fost blocată.
Mărimea sumei blocate o puteți afla:
- Prin Internet banking.
- Prin SMS de la bancă, în cazul în care sunteți conectat la acest serviciu.
- La suportul tehnic al băncii (numărul de telefon găsiți pe partea verso a cardului).
Introduceți suma blocată în câmpul corespunzător și faceți clic pe „Confirm“.
Dacă suma introdusă coincide cu suma blocată, verificarea cardului va trece cu succes –plata biletului va fi acceptată, în caz contrar - plata nu va fi acceptată, rezervarea va fi anulată,suma blocată va fi deblocat
Metoda 2Întroduceți codul de autorizare în căsuța "Cod de autorizare".
Bifați pe butonul "Confirma".
În cazul în care codul de autorizare va fi introdus corect – plata biletului va fi confirmată, în caz contrar, rezervarea se va anula.
Codul de autorizare se poate afla:
- Din internet- banking – în extrasul din tranzacția respectivă.
- La serviciul de asistență al băncii (telefonul pe verso cardului).
A fost util acest articol?
Vă mulțumim pentru răspunsul dumneavoastră
Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să apelați Serviciul Asistență Clienți