Tickets.md — parte holdingului TTN, lider în continuă dezvoltare agenție de turism online din Europa.
Holdingul dispune de unul dintre cele mai mari portofolio de servicii printre agentiile de turism inline. Lista serviciilor prestate de TTN include bilete de avion, hoteluri, bilete de tren si autocar, asigurări, trnsferuri, rent-a-car, city-break, bilete pentru diferite evenimente si alte.
Baza companiei a fost pusă ăn 2009 prin lansarea în Ucraina a serviciului online Tickets.UA. La moment TTN prestează servicii turistice sub mărci comerciale Tickets, KissAndFly, Mytickets, Travelfrom. Oficiul principal se află în Viena.
Holdingul TTN este reprezentat:
Toate site-urile companiei au fost create în propriul centru de cercetări și dezvoltare, amplasat în Lviv (Ucraina). Suportul tehnologic și dezvoltarea serviciilor asigură o echipă din peste 200 de ingineri administrator. Suportul clienților pentru toate piețele în regim 24/7 este efectuat de call-center a holdingului.
Misiunea noastră
A ajuta clienții să facă cea mai bună alegere a tuturor componentelor de călătorie,a oferi posibilitatea de a alege din numărul maxim de furnizori, a asigura compararea transparentă de prețuri și cel mai bun și cel mai accesibil serviciu pentru toată lumea, având grijă și sprijinind utilizatorului pentru fiecare etapă a călătoriei.
Viziune
A deveni un lider european pe piața online în călătorii datorită opiniei experților, dezvoltarea de zi cu zi, orientarea spre client atât în versiunea utilizatorilor cât și în versiunea comunității de afaceri, intrând în top cinci EMEA.
Valorile noastre
Produsele TTN
Tot ceea ce noi creăm pentru clienții noștri, pentru a le face călătoriile mai confortabile, ieftine și frecvente. Suntem cu un pas înainte - ca produsele noastre să depășască așteptările și dorințele.utilizatorilor.
Parteneri TTN
Sute de companii aeriene, transportatori, furnizori cu care noi mergem mai departe și cu care mișcăm această lume.
Expertiza TTN
Eforturile noastre, profesionalismul, soluții inovatoare și cele mai bune tehnologii - toate sunt orientate spre rezultat, care generează succes și profit.
Prețurile
Noi analizăm prețurile, negociem cu companiile aeriene, cautăm noi parteneri, găsim compromisuri cu toți participanții pietei, care formează prețul biletului – facem totul pentru a reduce maxim costul biletelor avia pe sursa noastră
Tehnologii
Tickets.md — este o platformă unică, care combină sistemul de rezervare, logica de afaceri, și gateway-uri de plată. Pentrua corespunde standardelor înalte de desrvire a clienților, noi implementăm tehnologii inovatoare.
Propria soluție de billing (facturare) permite de a efectua procesarea plăților electronice prin bancile lideri în acquiring. O astfel de abordare reduce costurile tranzacțiilor financiare și sporește permeabilitatea cardurilor
Securitate
Tickets.md este certificat cu certificat de securitate internațională PCI DSS. Certificatul garanțează că datele titularul cardului care sunt prelucrate în procesul de rezervare a unui bilet la Tickets.md sunt pe deplin protejate.
Licențe
Serviciul Tickets.md este acredit de Asociația Internațonală a Transportatorilor Aerieni (IATA). Certificate IATA confirmă că agenția poate efectua vânzarea de bilete și dispune pentru acest lucru toate resursele, inclusiv personal calificat.
Acticvitatea agenției online corespunde cerințelor legislației Republicii Moldova.
Colaborare
Parteneri tehnologici ai holdingului sunt liderii globali în industria turismului: Sabre, Amadeus, TravelPort, Sirena, ERV, transportatorii aerieni naționali, căile ferate naționale și transportatori internaționali de autocar.
Tickets.md, ca și alte agenții online a holdingului TTN, a fost elaborat ținând cont de particularitățile fiecărei piete. Serviciul permanent este perfecționat pentru deservirea clienților și extinde portofoliul serviciilor.
Centrul de cercetări și dezvoltare atrage pentru colaborare parteneri strategic, specializați pe transportul de pasageri și alte servicii pentru călători, la fel ca și prestatori locali de servicii turistice.
A fost util acest articol?
Vă mulțumim pentru răspunsul dumneavoastră
Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să apelați Serviciul Asistență Clienți