Biletul electronic sau e-ticket este un document electronic, care confirmă relațiile contractuale de transport aerian între pasager și compania aeriană. Prin esența sa este o formă electronică a unui bilet de hârtie.
Pentru check-in și îmbarcare pasagerului îi este suficient să prezinte actul de identitate (pașaport). Biletul electronic deja este în baza de date a companiei aeriene
Le recomandăm pasagerilor, pe durata zborului, să păstreze copia printata a
chitanței de itinerariu (Itinerary Receipt – ITR) cu numărul biletului electronic, primite prin email după achitarea și emiterea biletului.
Chitanța de itinerariu este dovada procurării biletului electronic. Ea poate fi solicitată în aeroport, la ghișeul de check-in, la trecerea controlului de frontieră, vamal, securitate și alte. Chitanța de itinerariu vă va ajuta să nu uitați ora de plecare, sosire sau transfer.
A fost util acest articol?
Vă mulțumim pentru răspunsul dumneavoastră
Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să apelați Serviciul Asistență Clienți