La procurarea biletului nimeni nu poate fi sigur, ca se vor schimba planurile. Este în deosebi de neplăcut când călătoria se contramandează pe motiv de boală a pasegerului sau a apropiaților lui. Pentru a returna costul deplin al biletului* și de a nu achita penalitatea de rambursare, utilizați un nou serviciu de la Tickets.md
«Garanție de rambursare în caz de boală». Costul serviciului este de 199 lei per comandă.
Serviciul ”Garanție de rambursare în caz de boală” se eliberază și se achită la rezervarea comenzii pe site-ul Tickets.md. «Garanția de rambursare» este aplicabilă pentru tți pasagerii din comandă.
Costul biletului se va rambursa, dacă pasagerul, indicat în comandă, sau apropiații lui** nu este în stare să călătorească în urma unei boli acute sau traume. Condiție obligatorie de rambursare a costutului biletului pe motiv de boală este un certificat medical care atestă incapacitatea pasagerului de a călători cu avionul.
Cerințe către certificatul medical.
Cum poate fi utilizat serviciul?
- Completați cererea de rambursare, selectând motivul (boala/deces a pasagerului, boala/deces a rudei de gradul 1). La cerere trebuie anexată in mod obligatoriu copia scanată a certificatului medical, care atestă incapacitatea de a călători cu avionul. Mai multe detalii vedeți la: Modul de completare acererii de rambursare.
- Dupa primirea răspunsului de la compania aeriană, banii vor fi rambursați prin acelș mod cum a fost efectută plata.
Dacă cumpărătorul sau pasagerul nu pot peronal solicita rambursarea:- În caz de boală a pasagerului - este necesar de anexat copia scanată a documentului, ce atestă dreptul rudei la primirea banilor.
- În cazul decesului pasagerului — este necesar de anexat copia scanată a certificatului de deces și a documentului ce confirmă rudenia solicitantului cu pasagerul.
- În caz dacă ruda pasagerului nu are access la contul personal a cumpărătorului «Biletul meu», cererea de rambursare și documentele necesare urmează a fi trimise la poșta electronică [email protected].
Termenul de valabilitate a serviciului:
- Serviciul intră în vigoare din momentul achitării și se termină cu 4 ore înainte de zbor.
- Cererea de rambursare poate fi înaintată nu mai târziu de 4 ore înainte de zbor.
- Termenul de analiză a cererii depinde de compania aeriană.
- Plata mijloacelor bănești Cumpărătorului se efectuiaza conform Regulilor de rambursare Tickets.md.
Documentele trebuie prezentate în orice moment în limita termenului de valabilitate a tarifului. Verificați termenul de valabilitate a tarifului î regulile de aplicare a tarifului.
Dacă compania aerină va confirma rambursarea integrala a sumei, vă va fi rambursată suma totală a biletului, inclusiv taxa de serviciu Tickets.md (dacă a fost inclus în costul biletului la procurare)
*. Taxa de serviciu de rambursare Tickets.md nu se va percepe.
În cazul refuzului companiei de rambursare totală - banii vor fi returnați conform regulii tarifului. Va fi rambursată și taxa Tickets.md (dacă a fost inclusă in costul biletului la procurare)
*. Taxa de serviciu de rambursare Tickets.md nu se va percepe.
*Atenție!- Compania Tickets.md va depune maxim efort pentru rambursarea pasagerului a serviciului ”Garanție de rambursare în caz deboală” a sumei integrale în caz de boalaă a pasagerului sau sudei apropiate, dar decizia finală de ține de suma spre rambursare întotdeauna se ia de catre compania aeriană.
- Costul serviciului ”Garanție de rambursare in caz de boală” este nerambursabilă.
- Nu sunt rambursabile comisioanel bancare și suplimentele sistemelor de plăți.
- Suma spre rambursare se calculează la rata de schimb valutar la ziua depunerii cererii de rambursare.
**Rude apropiate sunt soț (sotie), copii, nepoți, frați, surori, părinți, bunei, părintii soțului (soției).Important! Atrageți atenție la cerințele certificatul medical!
Cerrințe la certificatul medical:
- Documentul medical trebuie să fie emis până la zbor.
- Denumirea instituției care a emis certificatul trebuie să fie clar și citeț.
- Prezența datelor și rechizitelor instituției.
- Prezența ștampilei instituției pe document.
- Ușor citibil numele și funcția persoanei care a emis documentul.
- În cazul în care documentele justificative au fost eliberate de o instituție din afara teritoriului Republicii Moldova, documentele medicale trebuie să fie însoțite de o traducere legalizată în limba engleză.
- Ăn caz de necesitate de anexat documente ce atestă legăturile de rudenie.
- Ăn documentul medical trebuie să fie ckar indicat:
- data examinării;
- rezultatul examinării;
- diagniza;
- informația, că boala sa manifestat in formă acută/este o traumă serioasă și asta împedică călătoriei.
Serviciul nu este valabil în următoarele cazuri:
- Dacă rambursarea biletului sa efectuat din alte motive, decât cele medicale, suma spre rambursare se calculează conform regulilor tarifului, indiferent de achitarea sumei serviciului;
- despre boală se știa la momentul procurării serviciului ”Garanție de rambursare”;
- boală cronică sau infecțioasă, la fel și dereglări psihice, simpomele careia s-au manifestat timp de 6 luni din data rezervării călătoriei. Dacă rambursarea de builet este condiționtă de așa simptome, se solicită o confirmarea a medicului specialist;
- boli, accidente sau complicații, provocate de sarcină sau naștere;
- manifestarea simptomelor de aerofobie (frică de a zbura);
- complicații în urma folosirii alcoolului, somniferelor sau substanțelor narcotice;
- anulare tardivă a călătoriei (mai puțin de 4 ore înainte de zbor);
- complicații în urma autotratamentului sau chirurgiei cosmetice.
A fost util acest articol?
Vă mulțumim pentru răspunsul dumneavoastră
Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să apelați Serviciul Asistență Clienți