Starea rezervării poate fi urmărită în secțiunea
"Biletul meu". Ce reprezintă fiecare status al rezervării?
Rezervat. Așteptarea plății — rezervarea a fost creată cu succes. Se așteaptă plata.
Rezervat. Așteptarea plății către compania aeriană — rezervarea a fost creată cu succes. Se așteaptă plata. Iinițiatorul debitării este compania aeriană. În momentul emiterii biletelor compania aeriană blochează mijloacele pe cardul dvs. Debitarea are loc în termeni până la 30 de zile de la blocare (separat pentru fiecare bilet).
Așteptare emitere - comanda a fost achitată cu succes. Timpul estimat de emitere a biletelor – până la 48 ore din momentul încasării mijloacelor bănești în contul agenției sau autorizării companiei aeriene.
În proces de confirmare a plății — s-a inițiat verificarea legalității utilizării cardului de plată (controlul anti-fraudă).
Motivele pentru care cardul dvs. poate fi supus controlului anti-fraudă?
Achitat și emis – plata acceptată, biletul electronic emis și chitanța cu informația despre bilet și itinerariul expediate la email-ul, indicat la crearea rezervării. Vă dorim o călătorie plăcută!
Anulată – rezervarea a fost anulată. A expirat termenul- limită pentru achitare (de regulă, până la 12 ore de la momentul creării rezervării).
Anulată de agenție – rezervarea a fost anulată de agenție. Despe motivele anulării veți fi înștiințat prin e-mail.
Anulat de utilizator – ați anulat rezervarea. Vă atenționăm: rezervarea anulată nu poate fi restabilită, dar aveți posibilitatea să creați o rezervare nouă.
Achitată după anulare - comanda dvs. a fost anulată. Sistemul a înregistrat plata după expirarea termenului- limită a rezervării. Vă recomandăm să contactați echipa noastră de asistență.
În process de rambursare — solicitarea dvs. de rambursare a biletului este preluată în lucru. Timpul estimativ de prelucrare a cererii — 72 de ore de la primire. Termenii de rambursare depind de metoda de plată.
Mijloacele bănești rambursate - cererea dvs. de rambursare a biletului a fost procesată, comanda este anulată, banii returnați în contul cardului bancar utilizat la achitarea rezervării.
Plata nu este confirmată — plata comenzii nu a fost confirmată.
Posibile motive:
- pe contul dvs. nu sunt mijloace suficiente sau sunt stabilite limite de tranzacționare;
- cardul de plată nu a trecut controlul anti-fraudă;
- motive tehnice.
Despe detalii veți fi înștiințat prin email.
În așteptarea confirmării din partea agenției — plata este în curs de verificare.
În așteptarea informației pentru rambursare — așteptăm să ne prezentați informații suplimentare necesare pentru returnarea banilor în contul dvs. Detaliile le găsiți în scrisoarea trimisă prin email.
Vă rugăm să rețineți!
În cazul unor situații care nu sunt descrise în acest articol, veti fi contactat de echipa noastră de asistență.
Pentru a verifica starea comenzii dvs., vă rugăm să actualizați browser-ul și/sau verificați email-ul dvs.
A fost util acest articol?
Vă mulțumim pentru răspunsul dumneavoastră
Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să apelați Serviciul Asistență Clienți