Cardul poate să nu fie acceptat pentru plată din mai multe motive. Printre acestea:
- Eroare de introducere a datelor cardului — verifică acuratețea detaliilor de card introduse și repetați încercarea de plată;
- insuficiente mijloace bănești pe card — completați cardul sau folosiți altul;
- incercare de plată cu carduri care nu sunt acceptate pentru plata pe Tickets.md. Noi acceptăm numai carduri a sistemelor de plăți Visa și MasterCard (inclusiv Visa Electron si Maestro). În cazul în care cardul dvs. se referă la alte sisteme — din păcate, nu puteți plăti cu el comanda. Vă rugăm să selectați o altă metodă de plată disponibilă sau să plătiți cu alt card.
- Cardul este închis pentru plăți în Internet — vă rugăm să contactați serviciul de suport a bănci dvs pentru accesarea funcției de plăți on-line;
- Pentru card este setată limita zilnică sau de o singură tranzacție pentru plăți pe Internet — vă rugăm să contactați serviciul de asistență a băncii dvs. pentru a spori limita cardului;
- Perioada de valabilitate a expirat — vă rugăm să contactați serviciul suport a băncii pentru re-emitere;
- pe cardul dvs. de credit trebuie să rămână o sumă de depozit minim, a cărei valoare este stabilită prin normele bancare — supliniți soldul cardului, și repetați plata;
- intreruperi de conexiune la Internet, pierderea conexiunii cu centrul de procesare;
- utilizați versiunea învechită a browsere de Internet (Internet Explorer versiunile mai jos de 8, Opera versiuni mai jos de 10) — alegeți un alt, curățiți memoria cache și cookie-urile în browser-ul nou, accesați site-ul și repetați încercarea de plată;
- dacă utilizați un acces mobil la Internet, problemele cu trecerea plății poate fi cauzată de o adresă IP dinamică. Modificați-o pe una statică prin setările dispozitivului de rețea și încercați să repetați plata.
- tranzacția cu cardul fvs. este considerată ca fiind suspectă. Mai multe despre asta aici.
Dacă stabilirea cauzei eșecului în autentificare nu sa reușit, încercați un alt card pentru a plăti comanda sau selectați o altă metodă de plată disponibilă în "Biletul meu" după autentificare.
Vă rugăm să rețineți că puteți plăti pentru bilete în termen de 12 ore de la rezervare. După acest timp, ordinul fără plată va fi anulat, iar biletele sunt returnate pe piața liberă. În acest caz, puteți să le rezervați repetat și să plătiți pentru bilete.
A fost util acest articol?
Vă mulțumim pentru răspunsul dumneavoastră
Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să apelați Serviciul Asistență Clienți