Un zbor charter este un zbor pe o rută specifică fără un orar de plecare fix și fără detalii prestabilite despre zbor . Organizatorul unui zbor charter este o agenție de turism sau un turoperator , care negociază zborul cu compania aeriană.
Modificări posibile în timpul zborurilor charter:
În cazul zborurilor charter, detaliile zborului pot fi modificate fără compensare pentru pasageri :
- Modificarea orei de plecare cu +/- 24 de ore;
- Schimbarea tipului de aeronavă;
- Schimbarea companiei aeriene;
- Modificarea numărului de zbor;
- Schimbarea aeroportului de plecare sau de sosire în cadrul aceluiași oraș, fără asigurarea unui transfer.
Reguli privind schimbul și rambursarea biletelor:
După confirmarea rezervării, biletele cumpărate cu tarif charter nu pot fi schimbate, modificate sau returnate la cererea pasagerului.
Rambursarea costului biletului este posibilă doar în cazul anulării zborului fără o alternativă de călătorie oferită.
Când pot primi biletele?
În funcție de momentul achiziției biletului, vi le vom trimite:
- Nu mai târziu de 3 ore înainte de plecare, dacă biletele au fost cumpărate în ultimele 24 de ore înainte de zbor;
- Cu 1-2 zile înainte de plecare , în toate celelalte cazuri.
Check-in pentru zbor:
Unele zboruri charter nu permit check-in-ul online prin site-ul companiei aeriene.
Prin urmare, trebuie să efectuați check-in-ul gratuit la aeroport.
Unde puteți găsi informații despre zbor?
- Informațiile actualizate despre zbor vor fi afișate pe tabelele de plecări ale aeroportului în ziua zborului .
- Zborurile charter nu sunt afișate pe site-urile aeroporturilor.
A fost util acest articol?
Vă mulțumim pentru răspunsul dumneavoastră
Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să apelați Serviciul Asistență Clienți