De regulă,
biletele nu pot fi reemise către o altă persoană.
În cazul în care numele, prenumele sau sexul din biletul dvs. nu coincid cu datele din documentele care constituie temeil pentru emiterea biletului (de exemplu, pașaport), ne puteți trimite o solicitare de corectare a datelor.
Vă rugăm să rețineți că, chiar și unele mici și nesimneficative modificări de nume pot fi interzise sau permise doar cu achitarea unei taxe suplimentare în funcție de regulile companiei aeriene, și se va aplica și o taxă de serviciu a agenției.
Pentru a solicita o corectare de nume:
- Intrați în secțiunea "Biletul meu" – “Comenzile mele” – “Bilete de avion” – “Rezervare Nr” – “Redactarea comenzii” – “Modificare date pasager”.
- Atașați la cerere o copie a primei pagini din pașaport (sau a unui alt document în baza căruia a fost făcută rezervarea) a acelui pasager, pentru care solicitați modificările.
- Lăsați un comentariu pentru Serviciul Asistență Clienți, în cazul dacă aveți informații suplimentare.
Vă rugăm să rețineți că această procedură poate dura până la 2 săptămâni. Serviciul nostrum de Asistență vă va contacta prin email, imediat ce va coordona această problemă cu compania aeriană.
A fost util acest articol?
Vă mulțumim pentru răspunsul dumneavoastră
Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să apelați Serviciul Asistență Clienți