Riscul de pierdere a bagajelor este prezent întotdeauna Cu serviciul de urmărire și însoțire a bagajelor pierdute de la BLUERIBBONBAGS, bunurile dvs. vor fi protejate!
Dacă valiza dvs. nu este găsită în termen de 96 de ore de la momentul aterizării, veți primi o despăgubire în valoare de 1000$*. Plata este garantată chiar dacă bagajul vă este returnat după 96 de ore.
Puteți comanda un serviciu de la BLUERIBBONBAGS la etapa de rezervare a biletelor de avion.
Serviciul se aplică tuturor valizelor înregistrate ale pasagerului pentru zboruri într-o direcție sau dus și întors, indiferent de numărul de transferuri, opriri (escale), companie aeriană sau zbor.
Ce trebuie să faceți dacă s-au pierdut bagajele?
- Scrieți o cerere către compania aeriană care a efectuat zborul dvs. și obțineți numărul bagajului și ordinul de căutare.
- În termen de 24 de ore de la aterizare, completați cererea-online de căutare a bagajelor pe site sau contactați serviciul de asistență 24/7 BLUERIBBONBAGS prin telefon: +1 888-224-4243.
- Urmăriți modificările în starea de căutare a bagajelor, notificări despre care vă vor fi trimise la adresa dvs. de e-mail.
- Atenție!
- Costul serviciului este nerambursabil.
- Rambursarea se aplică numai bagajelor pasagerului specificate în contractul de servicii. Țineți cont de acest lucru atunci când vă înregistrați bagajele la aeroport.
- Despăgubirea se face pentru cel mult 2 bagaje neprimite per pasager.
- În cazul în care zborul este anulat sau modificat, pasagerul trebuie să comunice despre acest lucru la [email protected] sau să achiziționeze din nou serviciul. În subiectul mesajului, trebuie de specificat numărul contractului în sistemul BLUERIBBONBAGS, iar în corpul mesajului - numele companiei aeriene, numărul rezervării, numerele zborurilor inițiale și modificate (și noua companie aeriană, dacă este necesar).
* sau echivalentul în moneda locală
Acest conținut este publicat pe site în calitate de publicitate pentru servicii terțe. Continuând să rezervați serviciul, dvs. acceptați în mod expres termenii și condițiile furnizorului terț de servicii BlueRibbonBags LLC în conformitate cu Acordul privind furnizarea de servicii.
A fost util acest articol?
Vă mulțumim pentru răspunsul dumneavoastră
Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră, vă rugăm să apelați Serviciul Asistență Clienți